cari duet poket..  
Saturday, October 29, 2011 @ 2:37 AM


Assalamualaikum..
haaa...lame nau ak xupdate blog ni...
msti sape2 yang lawat blog ak ni naek busan tgok "entry" sme jah..
(entah ade ke x org tgok blog ak ni)

ok lah..ak bknnyer sngaje xnak update blog ni..
cume bz sket..
 first-->
almalkumlah..ak skrg keje....keje ape??
haha..adelah..rahsie kerajaan..(Yg taw tu wat senyap doh la)

second-->
ak xde idea nak tulis ape..
almaklum ler..ak bru setahun jagung dlm dunie blogging ni..
 idea 2 dtg tyme laptop xde pdn mate...pas2 lupe entah kemane..hehe..

(intro pjng sokmo!)

hahahaha..kite msuk pasal tjuk kat ats tu..
mesti ramai yg berminat law ckp pasal cri duet poket kan??
especially student2 cam ak ni..
nak bayar tu nak bayar ni, nak beli tu nak beli ni..cam2
 so, dlm mse ak cuti sem ni (yg berbaki 3 mggu je lagi)
ak sempat berniage scare kcil-kcilan....

nak taw pe yg ak jual...

tgn bkn utk dijual..hek3..XD



tadaaaa....lawa x??hehe..
ak berminat dgn felt paper lpas spm..
snang jer nk buat nih..tp sme mule2 bljar dlu susah ugak ler..

nak buat bnde alah ni, kne kreatif... xley maen tibai jer..
ak buat ni skit2 jew..just memenuhi tempahan kawan2 adik ak..
dy tlong jual kat skolh..hehe..maceh la adekku..^__^

harge dy?? seekor tu ade lah dlm rm2.00-rm2.50..mahal??
eh, standard ar tu..nk putus urat tgn taw nk buat bnde alah ni.,XD

okeh, asenyer stakat ni je kot entry ak kali ni..
tgok jam dh pkul 2.30 PAGI...
ade mse ak update lg.....

ingt" MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARE." (xde kaitan la wey!)
 oke2." MAJULAH DIRI DENGAN KREATIVITI ANDA"

annyeong~